معرفی | بلاگ

معرفی

ساخت وبلاگ
راهنمای خرید دوربین مداربسته ahd?

دوربین مداربسته AHD

دوربین های مداربسته AHD دیجی ویرا همان دوربین های آنالوگ هستند که کیفیت تصاویر دوربین های AHD خیلی بهتر و واضح تر شده و توانایی تولید تصاویر با کیفیت 2 مگاپیکسل 1080p را دارند که انتقال تصویر بر بستر کابل کواکسیال انجام می دهد . دوربین های AHD دارای رزولوشن استاندارد 1080pHD در مقابل دوربین های آنالوگ هستند که تنها وضوح 480p را ارائه می دهند که در نتیجه دوربین هایahd جزئیات واضح تری نسبت به دوربین های آنالوگ دارند.


کیفیت تصویر دوربین های ای اچ دی

تفاوت اصلی دوربین های مداربسته آنالوگ با دوربین های ای اچ دی در کیفیت تصویر آنهاست . به این صورت که دوربین های ای اچ دی با کیفیت 1080p پیشتازتر از دوربین های آنالوگ است . دوربین های AHD دارای رزولوشن استاندارد 1080pHD در مقابل دوربین های آنالوگ هستند که تنها وضوح 480p را ارائه می دهند که در نتیجه دوربین های ahd  جزئیات واضح تری نسبت به دوربین های آنالوگ دارند. همچنین با این کیفیت تصویر دارای رنج قیمتی به صرفه و خیلی خوبی است .
تصویر دوربین مداربسته ای اچ دی
دوربین مداربسته AHD
معایب دوربین مداربسته ای اچ دی

با توجه به دوربین هایی که امروزه وارد بازار شده تکنولوژی دوربین های ای اچ دی قدیمی شده و شرکت های معروف سازنده کمتر از این نوع دوربین ها تولید می کند

ای نوع دوربین ها برای فضاهای کوچک مانند ساختمان های مسکونی،ویلا،فروشگاه های کوچک،آپارتمان ها،کارگاه های کوچک و از این قبیل مکان ها مناسب ترند و برای فضاهای وسیع بهتر است از دوربین های IP و بیسیم استفاده کنید.
مزایا دوربین مداربسته ای اچ دی

به نسبت کارکردش قیمت مناسبی هم دارد . یک دوربین مداربسته ای اچ دی قادر است با کیفیت 1080P تصویربرداری کند که این اندازه تصویر با رنج قیمتی دوربین های مداربسته دیگر بی نظیر است.

مناسب و به صرفه برای فضاهای کوچکی مانند فروشگاه ها،دفاتر،آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی

معرفیدوربین مداربسته,...
ما را در سایت معرفی دنبال می کنید

نویسنده : فرشته بازدید : 398 تاريخ : پنجشنبه 10 شهريور 1401 ساعت: 13:37

راهنمای خرید دی وی ار سیمکارت خور؟

دستگاه دی وی ار سیمکارت خور

دستگاه ضبط چهار کانال سیم کارت خور 1080N مدل C-7104 چهار دوربین را پشتیبانی میکند.و دارای پورت‌های شبکه 10/100Mbps , پورت HDMI , پورت VGA ، پورت AV ، پورت USB 2.0 دو عدد , پورت BNC تعبیه شده است. این دستگاه از یک هارد برای ذخیره سازی استفاده می کند که تا هارد 6 ترابایت را پشتیبانی خواهد کرد.

منوی این دی وی آر سیمکارتی دیجی ویرا فارسی و با تقویم شمسی بوده و توان نصب دو میکروفن برروی دستگاه می باشد. این دستگاه دارای سیستم ذخیره سازی بر روی فلش 4 تصویر به طور همزمان را دارد. رزولیشنی که این دستگاه ارائه میکند FULL-HD 1920*1080 میباشد که میتوان ویدیئو ها را با کیفیت مناسب برروی مانیتور و تلوزیون دید.

این دستگاه 5IN 1 بوده به این معناست که دستگاه از چهار مدل دوربین مدار بسته AHD – CVI – TVI – ANALOG -IP پشتیبانی می کند وتصویر می دهد. و انتقال تصویر این دستگاه P2P میباشد.

برای انتقال تصویر هم کافیست تا سیم کارت خود را برروی دستگاه گذاشته تا دستگاه به اینترنت سیم کارت وصل شود نرم افزار انتقال تصویر دستگاه xmeye می باشد که شما عزیزان می توانید به راحتی از راه دور تصویر محل کار خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

مشکلاتی که مشتریان ما با دستگاه های دی وی آر معمولی داشتند انتقال تصویر ضعیف و با تاخیر زیاد بود که این مشکل با دستگاه دی ور آر سیم کارت خور بر طرف می شود یکی دیگر از معایب دستگاه های دی وی آر معمولی نداشتن امنیت اتصال اینترنت به دستگاه است که در مدل های معمولی دستگاه ها با سیم به مودم اینترنت وصل می شوند. که متاسفانه هر فردی می تواند این اتصال را قطع کند تا شما انتقال تصویر آنلاین از راه دور نداشته باشید تا نتوانید بر محیط خانه یا محل کار خود کنترل داشته باشید و به راحتی بتوانند به انجام کار های خود بپردازند.

معرفیدستگاه دی وی آر,...
ما را در سایت معرفی دنبال می کنید

نویسنده : فرشته بازدید : 422 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 17:23